Rubrik
2012-10-03 <3 18:07:15
Allmänt

Ja det var ju ett J*vla bar tag sen man skrev här i bloggen, men har ingen lust eller nått vettigt att skriva om typ ändå ingen som läser och va f¨n ändå som sagt inget intressant. Har ju i alla fall som dom flesta redan vet skaffat mig den underbaraste hästen min vita springare Hope And Gloy "Glorran" sjukt underbar häst verkligen.
nu börjar allt med hoppningen falla på plast hoppas en meter hemma och nu litar vi på varandra gick inte alls bra i början hoppade på pehlam inte alls bra för mig och henne, testade tredelat gick bra med kutatde efetr hindrerna och fick inte riktigt stopp på henne testa hackamor och det går skit bra vi triv i hop med det:)
Dressyr tränar vi på blir bara bättre och bättre men jag  måste lära mig och sitta på henne, men inte sä lätt hon spänner sig väldigt lätt när jag sitter på henne men när hon väl slappnar av och får sin riktiga svung trav så går det jätte bra, så vi övar och övar små stunder så hon inte spänner sig allt för mycket men hon slappnar av mer och mera för varje dag:)
 
På lördag blir det förhoppningsvis en hopptävlingen, inte alls högt pga att mitt självförstoende och allt ska hålla och att vi verkligen kommer över hindrerna så vi kör på lågt tills vi är redo för högre men inget jag stressar efter höjden är inte det viktiga för mig:)
Söndag kanske vi kör en dressyr tävlingen men vet i katten om jag vågar/vill, efetrsom jag inte kan sitta på henne till 100% men alla frinds i stallet tycker jag ska köra stenhårt, det är ju bara på skojj.
men men vi får se.
 
så såhär ser det vell ut just nu vi tränar på och försöker att bli bättre på allt:D
 
 
 
Kramiz Josse
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0