Häst
2012-04-04 <3 20:16:16
Allmänt

Matilda här kommer ett inlägg eftersom du så gärna vill läsa:)


joo hästen jag provred för att ta hem på foder var super trevlig verkligen förvånad att det passade så bra för att vara första hästen verkligen som jag provridit. men tyvärr blir det inget då det var massa skit så jag backade och letar vidare, synd är det för hade velat ha henne verkligen;( men sånt e livet,
nått bra e ju att kag får tillbaka massssssssa pengar på skatten så undra vad jag ska göra för dom pengarna kanske spara. eller käpa nya ridstövlar vem vet vi får se vad jag känner för när jag får dom:)

just nu händer det inte allt för mycket i hästeriet ride Jarpen i bland så fort jag har chansen så rider ja:) bästa hästen ever, grymt underbar att rida verkligen<3 sen har vi en till jag rider i bland men aa sånt e livet när man inte har egen häst, och ni som känner mig vet ju verkligen hur mycket jag vill ha en egen häst..

såååå skänt men sista jobbdagen i morogn på denna vecka så fyra dagar jobb sen fyra lediga sen fyra jobb igen hur underbart e inte det då, ska bli så himla skönt verkligen och få sova^^



Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0