Lycklig
2012-02-20 <3 09:22:50
Allmänt

jaa nu borde jag vill få vara lite lycklig tycker jag i alla fall så det kommer jag att vara och ingen kan stoppa mig:P
händer nog inte allt för mycket i dag ska laga lite mat så man har matlåda i morgon, och även köpa frukiost..
Funderar även på att baka en till sockerkaka men lite hemliga ingridienser i:D
i dag ska tottisen vila så synd hade velat ridit ut i den sköna solen men så blev det icke;(( jag toro han vill komma ut och leka lite ut:D men men!
känner mig just nu väldigt ridsugen må jag säga händer inte allt för ofta med i dag skulle jag antingen vilja rida ut eller rida på ute banan men som jag tror så e det halt och så finns det ingen häst just nu:P



Kramiz josse
Postat av: Veronica

Du får ta min på en uteritt om du har sällskap :)

2012-02-20 @ 09:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0