kallt
2012-01-30 <3 09:49:19
Allmänt

ska snart klä på mig och gå ut med doggen sen blir det nog att dra en solare inna jag ska åka och hämta upp sara för en roadtripp till marika och göra lite saker:D har inte så mycket att skriva just nu, roger sätts ju i gång försiktigt igen efter liind var ute och klämde på henne, men hon ska nog komma ut i gen för han e inte helt ömfri:( och väldigt stel igen,, så hoppas hon kommer ut och att han blir bra annars blir det nog ringa en vet.

väntar även på att rida flarpen mera också nu kan ju roger ägare rida igen så dåh blir det mera jarpen ridning för mig:) fick även rida lilla bellman i går mycket trevig fatiskt men känns att jag inte rider så mycket " vanlig " höst:( men jag tar det lilla jag får e glad för det:D




Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0