Dumma
2012-01-19 <3 08:54:00
Allmänt

jahopp j'vla datron j'vel skrev nyss ett inlägg och så ballade skiten ur hatar när dt blir så när jag inte hinner kopierar texten..
totton ska i alla fall skrittas till hans i fem dagar inna vi får sätta oss i sadeln om han nu visar en förändring på fem dagar ..
sp nu orkar jag inte skriva om allt skit igen åhhh nu e jag arg!! blir i alla att pka till stallet om en liten stund och ta han om hästarna och så har ju takida och siri en dejt i dag med:)
nu blev ju inlägget värsta as tråkiga:(

kommer lite bilder från när jag mathilda och verro var på IKEA:)






Plus lite aktiviteter i stallet:D:D




Petra samlar kraft till att stå på händerna medans Candra AS garvar





Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0