Tävling och Maxi
2011-09-25 <3 18:43:45
Allmänt

jaaa upp i morse åkte till norf för att vara fotograf och även lite hästskötare åt Amanda och sällskap med:) han ee fiin häst som oppar sjukt stort högt mycket vet ej hur jag ska förklara men dom e ett fiint par dom där två:) tyckte hennes runder var finna:) 

hemma nu efetr e runda på maxi med tack hanna för sällskapet, kände att jag ville handla lite kommer bilder på vad jag köpt:) köpte även nyt foder till takida lite så för jag vill att hon ska gå upp i vikt men vi får se, kan ju vara så att hon har så hög förbränning så hon inte hinner gå upp i vikt:P men ja hoppas hon lägger på sig lite:)

Hoppningen






Maxi handlingen





Kramiz josse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0