fy skäms
2011-10-04 <3 21:22:39
Allmänt

jaa som det lyder fy skäms på mig blogger så sjutk dåligt men hinner faan inte med när jag jobba tränar hunden plus att jag rider:D men jag gör det bästa av det i alla fall:P se om nån i stallet kan fotta lite när jag rider nån dag^^
har precis ätit mat blev potatismos och fläsk med sallad:)
nu ska jag bara ligga i sängen kolla på house sen ska jag sova, hellst vill jag sova hela dagen i morogn det e så sjukt jobbigt att gå upp. just det jag var seg på jobbet hela dagen:(:(

älskling får lite spöö av vovven:D


Kramiz josse
Postat av: Linda

Har du hittat häst nu? :) ute hos tessan?

2011-10-05 @ 22:45:42
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0