Erica träning
2011-10-23 <3 17:55:26
Allmänt

jaa upp i morse klockan åtta klä på sig kläderna för att sedan åka till stallet och fixa tottisen:)
träningen gick super duper bra lär mig alltid nya saker varje gång:)  han var massa duktig i alla fall men han blev sur i bland och resulterade att det blev en stegring men det gick bra ändå, så en tillsägelse så var han så fiin efter:D ska koll apå filmen nån dag som jessica filmade så jag får se själv och höra:)

var hemma en stund sen efetr stallet lagade mat och sen fick jag för mig att åka till rusta så frågade om nån ville följa med så jaa lilla hanna ville följa med:) så blev en ny badrumsmatta och en hallmatta plus en ny perfym:D inget av det jag skulle ha igentligen men ändå skulle ha en sån där sak att ha bestiken i minns ej vad det ehter men men :)



Kramiz josse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0