30 Oktober
2011-10-30 <3 17:21:39
Allmänt

TRÄNINGEN så jävla bra i dag stor skilland från förra slndagen:) jag känner att det e så himla kul asså, tränade lite på framdelsvändningar och vara så mjuk i hnden som möjligt att han ska gå kvar även om jag släpper efetr och han e så duktig på det:) fick även rida utan stigbyglar och det e så sjukt jobbigt:) sen lite galoppfattningar från tav och skritt och han tar dom bara bättre och bättre för varje gång:) Mäste bara säga att hans trav e så underbar han har sånt knälyft verklien:)

I morse var jag även på klicker träningn nere på bruksan, var väldigt mycket teori att komma i håg men skrev ner ganska mycket utav det:) och fick även se sussan tror jag hon hette, när hon körde lite saker med sin hund lärorikt att även sen när någon anna visar:) så körde vi lite ute på planen innan vi var klara:) och min lilla snutta var så duktig så nu blir det lite träning på det, medans hon smälter lydnande lite:D



Kramiz josse



Postat av: resume writing

I know that horses are really great and very clever animals!

2011-11-07 @ 09:30:41
URL: http://cvresumewritingservices.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0