27 oktober
2011-10-27 <3 20:29:08
Allmänt

jaa skönt att sluta det gamla jobbet men det bästa var ju att jag fick ett nytt jobb som jag började på dagen efter mitt gamla jobb och det var det bästa som kunde hända för nu jobbar jag i  ett stall som desutom hästen jag rider på står och det kan inte bli bättre är ganska kul att jobba i stallet det ända som e jobbigt är just att gå ut med alla hästar och ta in dom men det går relativft snabbt hagarna längst bort e 400 m från stallet:P det är ändå en bit att gå:) men jag får se det som lite träning:)

det blev en bra dag efetr att ha haft en jobbig morogn:( Tänker så mycket på dig och du vet precis vem du är<3

efter jobbet i dag blev det och rida golfan med candra och hennes totto:) lugn och fin tur, blev barbacka och hacke jätte fin och låg form lugna av väldigt avslappnad form::) det var as mysigt faktisk att rida :D
snart blir det sova eller aa om ett tag så man orkar upp i morogn med:)



Kramiz josse
Postat av: Anonym

Är det ett heltidsjobb? Kul o jobba med sitt intresse:) vilket stall?:)

2011-10-28 @ 01:06:26
Postat av: josse

jaag e lite ersättare ett tag:P:) jaa det esuper kul:) resebro.. vem undrar:P

2011-10-28 @ 21:06:14
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: essay purchase

As I see you looks really pleased with such kind of rest here

2011-11-07 @ 09:28:47
URL: http://essaywritingservices.org/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0