25 Maj
2011-05-25 <3 14:54:13
Allmänt

jaa dåh har man fått lite lön i dag då:) glad flicka är jag:) vill köpa mig en skinnjacka som e lite kortare och e i trekvarts ärm, men vet i fan vart det finns att köpa nån som har nått tips:D sitter nu och fixar mit lilla hår som jag hoppa blir bra i allafall:) annars får man mecka lite*:D
så har man ju fått lite kiss blåse problem nu med men hoppaas det går över snart asså. hatar verkligen att ha det skiten, så hoppas inte attd et bryter ut hellt kör med citron och tranbärs tabletter nu med, och lite smärtstillande:D
se om jag ska rida runbina på fredag då kanske jag kan få nån som knäpper några kort på oss:) sla se till att jag får in bilderna på trissan och danne från nfk tävlingen:D
hoppas 'ven kan uppdatera efetr söndag med med massa bilder på alla hästar från tävlingen på smedby gård:D:D sen kanske om nån kan footta när man rider lilla roger igen:D:D ride ju honom i bland:D
bloggen blir ju lite råkig nu när man inte har nåttinternet men det ska vi nog få om en månad troro jag för dåh flyttar vii in i nya lgh, och jag längtar massor:D:D

Gammal bild:P



KRamiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0