12 Maj
2011-05-12 <3 11:56:12
Allmänt

asså det e ju jobbigt att inte ha internet, kan ju inte uppdatera bloggen typ, trist som faan.
i förr går blev det att följa med linda till stallet, tnkte att jag inte ksulle testa p igen men aa jag gjorde det ändå:P hiih men vilken skillnad asså på den korta tiden från att jag testa honom första gången, hur mysig häst som hellst asså:D

i går blev det mocka och fixa allt till tre hästar lite jobbigt men men vad gör det:) plus att jag fick rida Rubina som e hur jävla go som hellst, gick super bra red lite på bana och hon bara var så snäll gör allt man ber henne om, sen fick en jätte dusch efter och hon bara njöt spolade hela hästen plus halva ansiktet hon e så duktig för att bara vara ungpolle:D

i dag blir det att åka och fixa hos kotte och doldie igen, sen vet ja faktiskt inte vad som händer, det skulle ju regna och  åska i dag men verkar ej som det på vädret ute just nu:P ihihhi

på lördga blir det att åka med marika och åsa och visa gandlaf 1 år och jullan 3 år hoppas massa fräna bilde rpå dom när dom busar lite eller aa i allafall den lilla han eju ganska duktig på det:D så förhoppningsvis kommer det upp bilder på det så fort som möjligt:D



Kramiz josse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0