Fail film
2011-03-03 <3 09:31:44
Allmänt

asså shit ser ut som ett fetto i min j'vla jacka asså asså skämms för att lägga upp den, hahahah kolla inte på mig asså, men kan ju vara kul att ni får se lite andra häsatr jag rider i bland,  asså när man ska fatta galopp på lilla hingsten shavo så vill han inte utan han svarar i att bocka Lite haha syns inte mycket på videon men det känns uppe på ryggen:P hahaha ser även ut som jag luta ig as mycket frammåt i jagckan fats jag verkligen inte gör det..
Filmen är längst ner:P, klaga ej på jacka skäms faaan:P










 

Kramiz josse

Postat av: josephine- fixar din design gratis!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-04 @ 16:40:03
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Fea

haha söt ! :D Du ser verkligen tjockis ut haha söt du är josse :D



Fin hästis !!

2011-03-05 @ 11:53:43
URL: http://feaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0