3 Mars
2011-03-03 <3 07:25:02
Allmänt

oj här hade jag inte var apå att tag ser ja:P hahah men men haft lite att tänka på som senste dagarna, i går var jag  på björnebo med min lilla vove. hon verkligen älskar att vara där ute:)
Åkte med marika ut diy skön känsla att åka med henne dit, hon fick ju sitt körkrot för typ 6 dar sen elelr nått grymt kuligt, vi skulle ha ridit ut i det fina vädret men marika var inte alls ridsugen sen jag fick rida shavo hingsten på bana, och kan säga attd et var en upplevelse men as roliga att rida, vi gjorde lite passage liknande steg där ett tag:P hahaha. i dag händer det int emycket blir nog åka bussen till stallet och inget mera:P



Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0