29 Mars
2011-03-29 <3 20:35:15
Allmänt

jaa just nu har jag världens tråkigaste blogg. vet inte riktig vad jag ska skriva om:P det e så mycket nu med körkort och allt sånt skit, lite stressad över det,
var i stallet i går hos min lilla dolly^^ bara älskar att rida den hästen asså hon e så underbar asså, den perfekta hästen för mig, som jag kan lära mig massor på. Hon var dels jätte fiin i går när jag red på bana, börjar verkligen komma på alla hennes knapparn nu,:)
i dag blev det en dag på björnebo och rensa huvet lite efter i går, körde lite frihetsdressyr med prisma, och sht hon e så duktig med det asså:)  tog ett tag inna jag fick henne att gå med mig över en ganska hög bom men sen gick hon över den som ingen ting, longerade henne runt mig utan lina as duktig:D bugade halvft.. duktig prisma.
sen blev det ut och borta mammutarna i hagen med massa hår på sig, men det värsta e att man blir halft våldtagen utav dom där två mamutarna i hagen- Dom e så kelgoa och mysiga och vill vara med överallt vart man än går i hagen:D:D



Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0