25 Mars
2011-03-25 <3 07:50:14
Allmänt

har ju tagit lite bildet under vecka elelr när der nu har varit tänkte visa några i alla fall:D
i går blev det stallet gjorde inte mycket där, fick inte anstränga armen så mycket så pillade spola ben och så vidare.
Jag och jessica gjorde även i årdning rubina åt jenny för hon skulle åka och hoppträna klockan 6 och hon slutade vid fem typ så när hon kom var det bara att stoppa in hästen i transporten så fick hon åka. jessica hade kvällen men jag var ej kvar tills dess så älskling kom och hämtade mig:D


Bullen och Veronica


Roger och Jessica


Kotte och linnea



Hanna och doldie


Gandalf och Shaman



lillen


så nåra bilder där:D

Kramiz josse

Postat av: Anonym

vill se fler bilder ju! :D

2011-03-25 @ 17:14:52
Postat av: josefine

hehe okey? på vem? och vem e du:P?

2011-03-25 @ 23:21:08
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: veronica

josse, jag vill ha bilder na på mig och bullen :)

2011-03-29 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0