23 Mars
2011-03-23 <3 08:23:11
Allmänt

oj förlåt har varit så dålig på att uppdatera nu kan jag sääga, har nog glömt det lite troro jag hihi^^ stallet i går var underbart även fats det blåset för dolly var jätte fin, red lilla kummelby rundan först, efert ett tag å¨den runda så kommer man mellan två gärden och där taggade hon som faan så hon gick hur nice som hellst och asså jag skojjar inte kunde nästan göra piaff på henne:P hahahah helt sjukt, så när jag kom tillbaka red jag lite på bana var bara tvungen för tyckte hon var så fiin, fast hon kämdes finare en på filmen som jg lagt upp här, klaga ej på hur jag ser ut det blåser så sr ut som värta kutryggen fast det inte är så:P har inte riktigt fått grepp om galoppen än på henne, det tar ju ett tag att lära sig rida en häst elelr vad säger ni?,

just dä jag fick testa hoppa den nya hästen på 175 hahaha shit så jävla stor asså, helt sjukt, men as lätt att sitt aner på stora lyftiga kliv, det kan jag säga var en häst man verkligen fick jobba med, hahah men ska rida den nån mera gång:D

Fotade även hanna ch linnea i går när dom hoppade, måste säga att kotte sjukt duktigt nu asså helt otroligt:D han blir bara bättre och bättre:D hihihi kommer kanske bilder på det i kväll:P


 

Kramiz josse

Postat av: Frida

Är man van att rida på ridskola, = byta häst ofta, så brukar det inte ta så lång tid att hitta knapparna på hästarna. Däremot så är ju vissa mer svårridna än andra.



Lycka till!

2011-03-23 @ 16:51:22
URL: http://frida.intercorner.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0