19 Mars
2011-03-19 <3 10:33:00
Allmänt

stallet igår blev mysigt till slut det slutade snö så kunda skritt och trav jobba lite på bana var av att dolly var så jävla fiin asså, den hästen assså underbar, hade jag ett jobb och pengar til att köpa henne skulle jag verkligen göra det:D men men allt går inte som man vill jämt, ska nog vara med på smedbys hopp och dressyr med, bli rnog lb2 och 90 clearound, och 1 meter derby:D heheh blir dels min första dressyr tävling, så får se om jag vågar^^ i morgon blir det ner till ridhuset och hoppa lite med jessica och jenny:D ska bli massa kuligt var ett tag sen jag hoppade nu:P

snart ska jag fixa mig ska ju på kalas hos pappsen han fyller ju hela 50 år i dag:D så e lite fest hemma i blacka,n men innan vi kommer dit ska vi åka till sörping och lämna voven  sen handla lite saker, sen kan vi åka ut. Även bästa liinda kommer med:D:D:D:D




Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0