17 Mars
2011-03-17 <3 08:41:48
Allmänt

jaa i går blev det stallet väldigt tidiigt, skulle följa med och fota när jessica red dolly och hanna bojjen så i går blev det inget rida för mig:( men men jag tycker om att bara vara is tallet med, så pussade lite på dolly i går, och borstade och lite så där:D
Drömde mardröm så jag vaknade nu klockan 8, Takida lekte på nått konstigt ställe så ramlade hon ner för ett stup typ och fastnade i ett träda dom sedan ramlande det me, och så klart takida. fråga mig inte hur jag kom ner till henne men fick gräva fram henne i snön hon öppnade knappt ögonen hon gjorde ingenting. kom blod lite överallt från henne, sen vakande jag, och jag har så ont i magen:( min lilla snutttttta

bild på jessica och dolly






Kramiz josse
Postat av: EMMA - FOTO

sv: Jo ska se lite när jag har någon tid över.

2011-03-17 @ 15:19:59
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin häst. Hur stor är hon?

2011-03-20 @ 19:46:40
URL: http://frida.intercorner.net/blogg
Postat av: Hanna

Fina Dolly :D

2011-03-27 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0