25 Juni
2011-06-25 <3 21:11:17
Allmänt

om jag vill så är jag erbjuden att utbilda en irish Cob sto och är ju ganska suen även om det inte är min typ av häst alls:P men hon e ju grymt skönt och mysig har ridit henne en gång innan hur e som sagt jätte mysig:) i typ onsdags kanske det var så red jag lite på hingsten shavo med bara några varv ser ut som skräp men aa ni ska få en bild:P hahahah^^
Midsommar blev att fira ute på Björnebo massa härlig säger jag först en lite tur när jag kom dit sen fixa sig lite igen sen över till åsa och grilla massa god mat, sjuk gott verkligen:) sen forsatte dom andra att dricka lite och så. sen blev det ut i hagen och mysa med hästarna:) Jag vill bo så som marika och åsa gör:D på en undebar Gård:)

Beata som jag får utbilda:)



Sen en på Shavo och mig..



Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0