23 Juni
2011-06-23 <3 09:56:05
Allmänt

aa seg jag e på att skriv här  bland men men så kan det vara:P i förrgår vare stallet med linda och red ut på tottisarna. vi körde galopp jobb i skogen sjukt bra för hästarna och det märks att dom behäver det, sen i går skulle hovis komma på inna han kom så skrittade jag ut en sväng på morgonen med henne så hon inte skulle ha sån träningvärk eftergaloppjobbet. Efter det blev det hem hämta hunden och åka till björnebo kolla när enya hoppade ooch när frida red shavo lite dressyr:D dom har blivit så duktiga häsatran:D sen kom hovis klockan sex, så när prisma var klar så hämtade jag bästa lillen och följde med på en skritt tur eller aa marika gick med sin häst vi var bara ne bit från stallet och höstarna fick beta massa gräs med:) Takida fich även lite tränig hon lär sig snabbt och hon är så duktig, ska nog lära henne några freestyle trick sen:)

vet inte riktigt vad jags ka göra i dag just nu regnadr det ju ganska mycket med det skulle vell sluta frammåt två eller n¨tt troro jag men aa vet ej,

en bild jag tog när dom hoppade i går


tog även den på vägen hem:P

Postat av: Madde

Snygg bild ! Är du mkt fotointresserad ? :)

2011-06-29 @ 17:10:37
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0