28 Juli
2011-07-28 <3 11:13:09
Allmänt

usch på mig vad dålig jag har varit på att uppdatera, har ju varit op björnebo och ridit prisma och bianca i förrgår troro jag det var. men alla dess jävla myss och knott är inte roligt, vi var på fältet och marika skulle filma mig men vi gick där i fårn lika fort gick knappt att rida så red bort till grannen pad och red lite vilket prisma inte tyckte om:P så blev ingen film på henne bättre lycka nästa gång:D
sen kom bianca bort till våran bana så red henne för andra gången och hon var mycket bättre efter bara ett rid pass på henne:D har film på henne men vet ej om jags ka lägga upp den.. men nästa gång jag e där ska jag försöka få film på mig och prisma:D i går blev det maxi med felle hittade ingen eller jo mina skor som kostade 1300 men nu kostar dom bara 500 så ska handla dom sen:) min underbara pojkvän ska köpa dom till mig<3 han e bäst<3 nu blir det att åka och jobba lite med marika:D



Kramiz josse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0