21 Juli
2011-07-21 <3 12:17:28
Allmänt

i dag blir det att åka ner till bruksan hoppas regnet håller sig borta, för det e avslutning för ungdomsgruppen i dag, så ett litet break, men kommer tillbaka sen lite senare:D  så det blir lite grilla och massa hundar hoppas man på men vissa kanske ej vill ut i regnet:P hihi
men i mrorogn skulle det bli mycket bättre väder när jag kollade smhi så dåh blir det en uteritt med marika tror ja på prisma och shavo, ska se om marika kan fota prisma och mig lite elelr shavo och mig beror på vem jag rider:P hahha sen om grannen kanske vill komma bort med sin totti så man kan rida henne en liten stund:D måste ju passa på när vädret ska bli bra:D
så har jag en lite grej på g men det får ni veta lite senare när det e säkert:D:D hihi^^

Ja och Dolly:D


Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0