17 Januari
2011-01-17 <3 15:42:43
Allmänt

i dag blevd et att gå upp halv nio för att fixa mig lite gå ut med hunden för atts en ta sponken för att åka till körskolan och köra lite bil, gick jätte bra, körskoleläaren tycker jag e as duktig för att inte ha kört alls mcket bil, så nu e det fem till sen e det dags:D hihihi körde ganska mitt i stan i dag med:P och mycket rondeller:D

sen blev det stallet fixa tottisen och sne rida lite i hopp paddocken blev barbacka, och fy faan vad bra hon gick asså:) och galoppen  hon fick ta i lite för e ju lite tung snö där inne men hin var jätte duktig:D i morogn blir det förhoppningsvis nfk och hoppa lite:D så kanske blir lite filmer och bilder vem vet:P håll utsikt:D nu ska jag äta klart min pastasallad och vänta på att hjärtat komemr hem:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0