26 Februari
2011-02-26 <3 14:03:39
Allmänt

i går blev det att åka stallet vid halv tolv med bussen, liinda följde med och fick rida dolly och jag bojjen, red ut en lite runda skrittad emest travade lite, mysigt:P sen blev det hem till mig fixa linda inför hennes supar kväll:P hahha hon blev nöjd som vanligt^^ färgade även mitt hår, all den röda färgen hade typ åkt ut:P

JEssica hämtade mig tio blev stallet red på bana gick bajs, dolly var skit sur och bra stretade, men hoppas på att det e för hon e så JÄVLA brunstig:P hahah jessica hoppade äen några skutt på sockerbitshindrerna, så jag red bojjen så länge, i morogn blir det stallet vid 4 dåh blir det att testa pehlam på dolly polly:D hihi hoppas det går bra:D

ska fixa jessica sen som ska på lite fest så hon ville bli sminkade så jaa klart jag gör det, plus att jag ska fixa liindas hår med:D



Kramiz josse
Postat av: Emelie

SV; åh taack:D

2011-02-27 @ 14:24:32
URL: http://rosaponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0