24 Februari
2011-02-24 <3 17:18:27
Allmänt

I dag blev det att åka till blacka för skulle vara hos läkaren klockan halv elva, så snälla jessica körde mig och följde med in oxså.
hon typ kollade på ansiktet när hon kom in och inget mer, sen sa hon du ska få tabletter mot dina finnar asså antibiotika:D jag blev as glad, Äntligen kanske jag kan bli av med skiten och få lite finare hy för en gång skull.
Svängde även förbi mormor och morfar och hälsade på dom med, Dom blev jätte glada som vanligt när jag kommer plus att jessica fick se den berömda Rocky hihihi:D

Sen vidare till stallet full fart, nee vars mockade och fixade lite jessica longerade och jag red lite, om man nu ska kalla det rida hahah red bara runt i padd travade lite galoppade lite på fyrkanten sen blev det bara skritta runt och mysa i solen, Och kolla på alla valacker som sprang som IDIOTER i hagen:P
just fan ni ska bara veta hur jävla mycket DOLLY BRUNSTAR hon brunstar för minsta lilla asså räcker med att hon typ ser en valack:P
sen hade denize i stallet hört av sig till jessica efetr vi hade åkt hem att bojjen försökt att sätta på henne HAHAH^^ så i morogn blir det att bojjen får gå i valack hagen och dolly själv:D hihi

Jag och Bojjen


Kramiz josse
Postat av: Fea

snyggt ! :D ja håller på och jobbar på outfit till tex hah ^^

2011-02-25 @ 10:25:23
URL: http://feaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0