15 Februari stallet
2011-02-15 <3 18:20:11
Allmänt

i dag blev de städa tvätta tre maskiner ochs en fick jag hånga det uppe i lgh, lite trångt hänger kläder överallt:P hiih sen blev det att åka till körskolan pch plugga lite igen, går bara bättre och bättre hihi, sen blev det stalle med jessica, jag mockade hon fixade maten, sen fixa hästarna, vi skulle galoppa på gärdet lite så jessica red Dolly och ja Bojjen, galoppade lite sen in på bana, och mitt ridpass i går gav resultat Dolly var gummi från början, och Bojjen var jätte duktig som vanligt, så kul at rida honom asså:D världens mysigaste häst^^ slänger upp en film som är här nere:D

 

Och en bild på mig:P ihhii

 

Kramiz josse

Postat av: Amanda

Sv: Var du sugen på att vara med ? Du kommenterar ´bara inlägget sen kan du skicka en bild på dig och dolly så kommer jag till slut välja ut en när det kommit in lite mer anmälningar. :)

2011-02-16 @ 10:45:37
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0