saker
2011-12-07 <3 09:39:50
Allmänt

lite fleecetäcken jag vill ha till min framtida häst som jag nån gång ska köpa när jag har ett fats jobb, har ju redan mamma schabrak pannband och lite smått och gått, men detta e just fleece som jag e lite sugen på:) i morogn kanske det dycker upp regn täcken eller tjockare inne täcken eller nått:P

Blir nog att rida lite i ridhuset sen på totton,, och antagligen fixa in lite broddar i broddhålen:D

Har slängt in två tvättar i morse så väntar på att den ska bli klar så man kan hänga upp det i torken, sen ska vell takida få lite mera träning med klickern, håller på att lära henne att stänga lådor och liknande:P hon kan nostrycket än så länge, men har ingen bråska med henne, vill inte att det ska bli fel:P






Kramiz josse
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-torsdag.html#comment

2011-12-08 @ 20:01:41
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0