6 December
2011-12-06 <3 17:57:13
Allmänt

jaa i dag då inte allt för myket har hänt, stallet och longera tottisen och i morogn blir det att rida lite:) hade tänkt att rida ut  en runda som heter Golfan, men dom har grävft upp ett hål mitt i rundan som man inte kommer över:( men samtidigt kom ja på att kanske inte ska rida ut själv om jag inte orkar bråka för han vill ju hellst inte vara själv han får för sig att vända och sedan stegra på det inte det roigaste kanske men det går om man vill:)

i går köpte även ett swarovsik pannaband i blått åhh det var sp himla fiint:) vet bara inte vilket träns jag ska sätta det på:P hih.     Snart kommer lilla linnea hit så ska vi antagligen fixa min garderob lite hoppas jag:P


Så kan det oxså se ut i balnd:P


Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0