5 Augusti
2011-08-05 <3 16:51:20
Allmänt

i dag blev det björnebo och som tur var så var ju faktsik vädret bra:D blev en lite runda i skogen med frida sen in på banan en lite liten stund, körde på hacket och det blir väldigt mycket häst att bära upp i bland, så där av att mina händer kanske är extra höga hiih men så e det:D men prisma var en duktigt plutta u dag några bock men det var när jag hade spöt i handen ihhi och hon blev lite väl taggad då så hade det bara en stund sen bort med det igen:D




Min nya älsklings bild:D


Kramiz josse
Postat av: Mathilda B

du ser mycket bättre ut när du rider andra hästar nu liknar det bara hon som red henne innan oh vet att du kan bättre. Ta inte efter andras ridstilar, kör på din egen det ser mycket bättre ut då

2011-08-05 @ 21:57:38
Postat av: josse

hehe taack gulligt:) men som jag skrev anledningen till höga händer e för att få upp henne på hacket rider jag henne på bett har jag händerna i normalt läge:D

2011-08-05 @ 23:39:49
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Mathilda B

Jo men försök arbeta upp henne med säte oh skänkel istället då, ett tips bara.

2011-08-06 @ 20:47:00
Postat av: josse

okey det e ingen fara blir glad för tips. men vem e du?:P

2011-08-06 @ 21:12:50
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Mathilda B

Nae kom in på din blogg för typ en månad sen, Jag bor i växjö. hittade din kommentar på nån salu blogg eller nått tror ja så kickade jag bara in. Har ingen blogg själv tyvärr då jag la ner den pga olika skäl men gillar & läsa andras :)

2011-08-06 @ 22:54:29
Postat av: josse

kul att du hittade hit:D

2011-08-07 @ 12:19:47
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0