29 Augusti
2011-08-29 <3 18:41:08
Allmänt

jobbet i dag då var ganska segt att gå upp i morse men kom i tid i alla fall visserligen så gör jag ju det jämt:)  älskade takida var med älskling när han jobbade i dag fram till lunsch och det går så sjukt bra hon e så lugn och fiin:)

Kolalde runt lite på avantia och när jag får min första lööön så kanske det blir ett par nya ridstövlar och ett regn täckte till takida för när det regnar så blir hon så jävla blööt och det tar tusen år innan hon torkar:D

Tror jag tar det röda med vet inte än:P



vet inte vilken färg vad tycker ni vilka e snyggast?




Kramiz josse
Postat av: Louise

Det röda täcket tycker jag är snyggast, har bäst passform med då det blå går upp över musklerna kring "överarmen"...

Jag har det röda i blårutigt, hade gärna haft det i annan färg...

2011-09-13 @ 18:28:41
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0