28 Augusti
2011-08-28 <3 21:04:58
Allmänt

Nu börjar det blir klart här hemma efetr renoveringen i vardagsrummet, blir skit snygg nu e det typ lite lister och sen upp med lite kort och så:) kommer komma upp lite bilder på vardagsrumemt sen när det e helt klart:)
var ju på björnebo i går och red lite, blev en uteritt på prisma och shavo, red en åsna i går asså i början av uteritten var hon e riktigt åsna hon  lyssnade inte på skänkel eller n¨tt och tro mig henne behöver man knappt skänkla:P men efetr lite galopp och att hon fatta att vi ska bara ute och galoppa lite så gasade hon på och sen fick man knappt skänkla för dåh j'vlar blev det fart:D Mötte även fyra ÄLGAR en mamma och kalv sem två -SKIT stora jävla och dom vara några meter från oss och som stannade, blev att vända om på en gång lite obehagligt när dom stannar och börja glo.
Ja ja hemma igen så satte åsa på grillen och älskling hade kommit ut så vi grillade och det var så jävla gott:D tack så mycket för den goda maten.
Efter maten typ 8 kanske s hämtade jag beata ute i hagen och tycke jag skulle rida lite till och hon var så sjukt duktig hästen kan skänkelvikning utan att ens veta vad det e, gjorde det första gången i går för att kolla om hon fattade vad jag menade och hon tog det klockrent:) mysigaste totton, men hon ville inte i vänster men hon har ju ett svårt varv och det e ju vänster:P

i helgen sk aju älsnking på PAint boll med adde så jags ka bosätta mig ute hos marika och då ska det faan bli film på tottisarna det lovar ja:) om ni vill ha så klart:D Oj nu blev det ett ganska  långt inlägg för at vara ja men det får ni stå ut med:D

Just det fick åka och köpa nya skor till jobbet och gissa^^ bästa ÄLSKLING betalade odm åt mig han e underbar mitt lilla hjärta<3
Och en sak till:P var ute med bästa takida förut och tränade lite och HON GICK SUPER AS SKIT BRA hon lyssnade så sjukt bra aldrig varot så duktig:) hon e mitt bästa hjärta<3


Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0