26 augusti
2011-08-26 <3 21:23:51
Allmänt

Fy fan vad skönt med helg:D jobbigt att jobba när man inte e van vid det men lika glad e jag för det, skrev även kontraktet i dag:D så jag kommer var så glad den dagen jag får min löööön:) kommer vara en saftig löön för mig hihi^^
men för övrig så har jag blåser på undersidan av lilltän sen lite skav här och var på fötterna inte skönt inte skönt:( men det ska vell ge sig nångång. ska även köpa nya skor:D
i morogn blir det antagligen björnebo och rida PRisa och även beata ska nog be marika filma lite så ni får se nått av hästarna jag rider ni får säkert en film på prisma och mig:P men kanske beata:D

ja ja nu har jag inget mera att skriva lite tråkigt på bloggen nu men så e det:)



Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0