19 Augusti
2011-08-19 <3 08:54:26
Allmänt

Blev visst lite dålig bloggningen efter det där med zack men hoppas ni fösrstår,
I går blev det i alla fall björneo marika var snölla och häämtade mig  och körde ävem hem mig på kvällen.
kom dit så blev det att hämta hästen i hagen och fixa i ordningen henne för att sedan åka till linda eqiterapeften eller hur det stavas, för att få lite massa och magnet täcke och lite allt möjligt:D
hemma på björnebo igen blev det att ta in den stora hingsten och fixa honom lite för ett pass på bana, som han var jätte duktigt på han bär sig själv efter en lite uppvärmnin, han e så duktigt men mera muskler så kommer han att orka allt annat mycket bättre och musklerna e p väg:D
finne film från i går när jag red nån som vill se??



Kramiz josse
Postat av: Enya

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd!

Gå in på min blogg och kolla om just du blev veckans vinnare!

/Enya

2011-08-19 @ 16:26:14
URL: http://enrusselsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0