10 Augusti
2011-08-10 <3 23:22:56
Allmänt

jaaa hur ska äns börja marika hämtade mig på morgonen åkte i väg och skickade i väg ett paket med henne sadel i som hon äntligen fått sålt på:) sedan vidare ut till efterlängtade björebo, kommer dit vi väntar med att gå ur bilen det regnar så mycket:) hihihi ajja gick in ett tag sen kom vi på vi dara till ikea köpte lite galjar till frida och nått mer vet ej vad det kallas kommer ej på just nu. väl klara där blev det in till hööks så klart:D köpte med mig en filt som jag kan ha på både häst och till hund super smart tycker ja, och köpte även ett V ringat pannband:D

Björnebo igen efter allt i linköping marika och jag bestämmer oss för att rida en lite runda i skogen och självklart så e takida med och hon e så duktiga när vi rider i skogen hon lyssnar jätte bra:D som sagt vi skulle ta en runda i skogen gick in på banan efter och Prisma gick så sjukt jävla bra bara helt perfekt så red inte länge, nästa gång kanske vi får det på film:D

Shavo och Marika då gick bra som vanligt, hon had eju aldrig tänkte att galoppera på honom men blev så ändå, innan jag säger så kämpar vi med hans galopp att han ska ta rätt galopp och galoppera NORMALT.
hah hon galopperade nått vara eller några steg kommer ej i håg för när jag vände mig om ser jag en gunghäst/bockande häst hahah och sen ligger marika på backen och AS garvar inklusive jag med så jävla kul, sen var det ju min tur men så jävla kul så körde i gång och hde pisk och så fick en fiint vänster fattning galopperade normalt några steg sen satte han i gång och såh ska jag samtidigt driva som ett svin och hålla upp huvudet vilket inte går:P men men körde lite i höger med har garvat hela detta ridpass för det ser så kul ut marika as garvar och åsa med, det slutar med att han bockar så sjukt jävla mycket och han kör upp arslet och sen lyfter fram och tvärnitar vilket resulterar i att jossan stiger av hästen lite snygg men landar på fötterna som nästan alltid:D
efter allt detta gick han som en klocka i traven och gick i from med allt i hans kropp för sig själv:D han såg ganska nöjd ut efter detta pass:D

blev visst lite mycket text:D men nästa gång ska vi få det på film ni kommer få se hur jävla roligt det ser ut och förstå att det inte e lätt att sitta kvar när han beter sig så där:D men lika glad e jag för det för denna dag var sjukt rolig:D




Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0