1 Augusti
2011-08-01 <3 10:01:49
Allmänt

jaha dåh var det en ny m¨nad dåh, undra vad man ska göra på första dagen i den nya månaden hahaha kanske sola lite vem vet:D
i går blev det i allafall att åka till Björnebo och vara där hela dagen typ, kom dit marika började klippa gräset så att jag och frida satt och gjorde ingenting vi bytte om till ridkläder vi tänkte ju inte på att vi kunde ta in hästarna så länge så det gjorde vu när marika var klar, väl klara och dom sitter på hästarna så går vi bort och hämtar min totto jag skulle rida och det e ju lilla bianca:D hon e så duktigt lilla snuttan blev en uteritt i skogen skulle kolla efter svamp men såg inte mycket blankan var ju gansla pigg i skogen. hon blev så sur när jag sa att du får inte gå för nära dom andra för då ser du inte vart du går så hon tyckte man skulle lätta lite och även slå men fram benen:D hihihi
Väl tillbaka blev det en lite genomkörare på bana hon ville inte riktigt vara lika snäll som dom andra gångerna men hon var så duktig, ska be nån fotta filma nästa gång oh hoppas nån kan:D:D



Kramiz josse
Postat av: elin

Ja, båda röda setten finns kvar, dock några intresserade :)

2011-08-01 @ 22:40:51
URL: http://elintillsalu.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om en Lá Kim hoppluva hos mig

sv: Kingsland jackan köpte jag på Myone :)

2011-08-02 @ 08:12:20
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: elin

vilket av dom röda menar du? har du möjlighet att hämta? :)

2011-08-02 @ 16:50:59
URL: http://elintillsalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0