Dolly het
2011-04-04 <3 17:51:20
Allmänt

JÄVLAR VILKEN HET DOLLY JAG HADE I DAG. red ut med hanna linnea och lina, först lite passage vid ett stället, sen skulel hon dra som ett as i galoppen. sen skulle linnea och lina galoppa på fältet jag och hanna tog skogen, men hjälpte inte så mycket hästen EXPLODERAR hon hoppar 1 meter rakt upp och 2 meter fram nästan som en capriol fast utan bakben och lite fram,, sen sista vägen hem travade hon  SKIIT fint as stora och fina steg, luftig steg helt as nice fiin:D plus att hon var så himla mjuk på vägen hem:D väl tillbaka i stallet hade jag en väldigt svettig dolly
fattar ej vart hon fick all enegrig i från för hon var helt slut i går efetr hoppträning med, men men hon e så go lilla dolly^^
kommer ha ännu mera träningverk i kroppen i morgon än vad jag har i dag:P hiih

Ställer mig precis i lätt sist så ser lite dumt ut:P


Kramiz josse
Postat av: bella

fin häst. vad är han/hon för ras :)?

2011-04-09 @ 22:56:29
URL: http://belindatjarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0