8 April
2011-04-08 <3 08:26:21
Allmänt

i dag blir det att tanka tha car innan jag åker till stallet, kan ju säga att jag faktisk e grymt taggad i dag för lite träning för Kristin mellqvist, det e sjukt bra väder solen skiner och hoppas det blir varmt, jag hoppas även nån kan följa med uta och filma och fota, måste ha film och kort från i dag:), bir nog JW byxorna i dag och sen nått mer matchande till men frågan e bara vad^^

juust nu ingen mera omfoytad dolly för hon fick nya bakskor i går:D:D så hon kommer gå mycket bra i dag troro jag för hon hade nog väldigt ont utan sina skor bak kom vi fram till:P





Kramiz josse
Postat av: Elin

härliga bilder! :D

2011-04-14 @ 17:24:25
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0