4 April
2011-04-04 <3 09:17:20
Allmänt

i går var det hopp träning för krisitn, gick skit i börja dolly bara sprang på som faan och bara drog i bette, plus att jag var så spänd med blir ingen bra kombination, men efetr lite avslappning och när jag fick ner dollys huvud på jorde gick det ganska bra i alla fall, vi hoppade inga häga hhinder efetrsom jag behöver öva takt känslan lite för att det ska bli bra på dom höga hindrerna sen:D  sen träna på att ge min eftergift å¨ett annat sett med, den är lite knas just nu men det kommer velll hoppas ja. men e stolt över att dolly inte kastar av mig i alla fall hahaha^^

har en film snutt med, men inte den snyggaste e det nån som vill se??

lite bilder








Kramiz josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0