13 April
2011-04-13 <3 19:31:15
Allmänt

taggar in för träningen i mrorogn för kristin blir mararbete/dressyr:) ska bli så kul  och jag hoppas att det komemr gå bra:) har lite beslutsångest om vad jag ska ha på henne i mrorogn, men troro jag kör på brunt, och så har jag fixat en som filmar och ytar kort, så i mrorogn kväll kommer dte upp bilder och film, som jag hoppas ni kommer att kolla på:D

i dag dåh varit på möte, hände inte alls mycket på det, sen hem och damsuga lite och lagade mat och även varit stallet och mockat, i mrorogn blir det hänga in all tvätt. just det har även köpt tabletter till takida så hennes diaree ksa sluta nu, hon har ju lite maginfluensa, men det går nog över nu hoppas jag:d hon e pigg och la di all afall:D



Kramiz josse
Postat av: Sanna

Super fin blogg. Första gången jag tittar in på din, hoppas det går bra på träningen :D

2011-04-14 @ 17:13:19
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0