22 September
2010-09-22 <3 22:04:23
Allmänt

aa har ju inte alls mycket att skriva om just nu:P gör inte så mycket men i dag har jag varit ledig i allafall:) så hängde med malin till stallet stog och mös med Lillen gammel pollen i 45 min och han bara njöt hela tiden:D så himla mysigt..
har även prata med bästa linda ozså om allt, och jag hoppas att det blir bra nu:D ihihih Älskar henne massor inget kan verkligen komma imellan oss<3

Postat av: micaela - fotoblogg

Hej på dig!



Såg din kommentar hos tescho, som du skrev 05 / 01 - 10 » 09:44:43 och där frågade du om hon kunde fixa din blogg, och om du fortfarande behöver hjälp med designen kan jag göra en åt dig! :) Om du klickar dig in på min blogg och läser lite info i menyn så kan jag göra en design åt dig!

2010-09-24 @ 16:48:31
URL: http://micaelasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0