30 Oktober
2010-10-30 <3 21:18:08
Allmänt

min dag har bestått av att åka med mamma till rusta och maxihuset och kollat julklapp till mig:) blev tre par skor två par ugg skor och sen ett par kängor till att ha i stallet:) blev ett par vita men vad fan gör det:) hiih fanns ej kvar i svart och dom e fan as varma.
Blev en sväng på cubus med köpte en tjocktröja för hundra spen och sen fyra par trosor:)
Mamma köpte även en snygg lampa åt mig på rusta, lyser lila och fiint ett körsbärsträd:D tack mammi:)

Sen hem en stund mysa med voven sen tvinga linda ner mig till stan för att köpa sprit åt henne för hon klanten själv hade glömt sitt leg hemma hos hennes mamma:P KLANT
Åh sen stog det sminkning på schemat, blev riktigt nöjd denna gång hoppas hon blev det själv med:P






Dålig Bild på lampan med det får va tillsvidare:P


 

Kramiz josse


Postat av: Linda

VART SJUKT NÖJD, måste göra samma imorn :D

2010-10-31 @ 02:52:06
URL: http://sutekidayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0