16 Oktober
2010-10-16 <3 10:03:30
Allmänt

aa sitter hemma hos mamma och pappa har sovir här i natt, mamma och jag såg på idol i går, jag älskara alice och olle dom e fan bäst:) ihih sen blev det att sova lite.
i morse så väckte stora rocky mig mamma öppnade dörren då kom han in och hoppade upp i sängen plus att han lät som bara den och takida bara satt där och väntade på att mamma skulle säga att dom skulle ut och gå:P ihhihi¨¨

ska vell se om jag kan fota hundarna lite sen inte säkert men vi får hoppas:) blir kalas sen hos anna och björn för Wilma fyller ju år:D
Älskling ligger hemma och sover som en stock tror ja!? han drack ju med adde och jimma som jag förstog det som och sen felle och några mera, vet ej om dom var ute men det e ju sånt som märks!

just dä ska ducha takida i dag med:D


Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0