10 Oktober
2010-10-10 <3 21:30:09
Allmänt

blev stallet i dag med ett bussen med linda och hennes mamma, blev att mocka alla boxar sen ta in pollarna för att rida och gissa Lindas mamma red ut med oss en sväng, mysigt as härligt väder, en as pigg aldiva som jag fick rida med:) på hem vägen var hon lite dum, hon ville ej ställa sig så blev att trava på hem vägen och ställa och böja medans linda och hennes mamma skrittade, så blev lite bättre, sen travade jag tillbaka och en lite bit efetr dom v'nde ja, och vips så blev aldiva as mjuk och as pigg galoppade på stället och gissa jag lyckades göra ett galoppombyte har aldrig kunnat det på henne förut hon e ej världens lättaste åh rida kan jag säga:D hiihhi men det var en jätte mysig dag:D ihhihi

Blir upp i morogn för att jobba till sju.



Kramiz Josse
Postat av: Jenny

TACK Jossan! Vad gullig du är.



Fin totto på bilden. Vart rider du nu?

2010-10-11 @ 12:19:14
URL: http://hastfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0