20 November
2010-11-20 <3 11:37:47
Allmänt

jahopp i gr blev det att städa lite här hemma för skulle ju se lite fiint ut när vi sålde fotöljerna:) s nu äntligen är dom borta och shit vad mycket bättre det blev:D hiih
sen blev det stall och fixa hos både Vera och Rubina, blev lite mys med. Hanna åkte med mig och tom hem linnea hade redan åkte, sen vid typ aa halv tio kanske dåh kom linnea, blev att sminka hanna och linnea haha vi hade inte så mycket bättre för oss:P ahha dom åkte hem vid halv ett troro ja:D hahahah

Idag blir det åkte till stall med Vera ägare blir att hoppa lite om det ser bra ut på bana:) vilket jag hoppas på, nu har jag fan lovat film eller bilder as länge så i dag ska jag Försöka få med mig nått hem:D


Taget med min sämsta mobilkamera:P haha


Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0