23 Maj
2010-05-23 <3 14:31:35
Allmänt

i förrgår blev det stallet med Linda tog in alla hästar så dom fick vila lite var så himla varmt. dom blir lite piggare om dom får stå inne ett tag innan. red i den så kallade paddocken, jag red chioo chioo och linda Aldiva.. kan bara säga en sak om Chipp han e en jätte lat mask. men lind aoch hennes mamma tyckte jag kämpade bra.. men han har ingen ork just nu inte så mycket muskler.. för linda och Aldiv gick det jätte bra:D Älskling kom även till stallet en liten studn innna vi skulle åka hem han satt upp lite saker i stallet och Lekte med Oliver:D sen blev det hämfärd:D

I går blev det SKärgården med Adde felle och sanna, vi skulle dra upp addes bot som nästan låg på botten:D gick bra tog sin lilla tid med det gick. sen kom även Manckan och Linus. blev att bada lite eller ass felle och sanna badade och vi andra tittade på:) sen blev det grilla och även fiska efter. jag fick en lagom aborre och en väldigt stor adde fick två mittimellan och älskling fick en mört:P ehhehe blev att åka hem vid halvåtta därifrån och sen ett stopp o sörping för LÄSK och glass, blev kvar där ett tag:D.
Var en väldigt bra dag i går:)

Idag har jag och Älskling städat och lite så där, sen blev det att åka till sova och kolla på ny säng och gissa vi hittade en jätte skönt som vi kommer sova massa gött i:) hämtar den om typ en vecka:D
Händer vell inte så mycket kanske hjälpa adde och felle att flytta om dom hör av sig...
Kanske kommer in lite bilder sen:)

Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0