12 Maj
2010-05-12 <3 10:35:26
Allmänt

igår blev det att åka till wendolin och rida lite barbacka för första gången, trode han skulle gå i taket när jag skulle sitta upp men han regaera knappt:D duktigt häst.
Blev att skritta och trava lite inne i paddocken bara ta det lite lugnt:D ella tog n¨gra kort med blev inte så bra hon förstår inte riktigt en systemkamera:P
Sen red ella lite på sin polle hon hopptränade lite så blev några enstaka bilder, sen kom älskling och hämtade mig då blev det MAX på vägen hem:D massa gott:D:D:D
Beslöt mih även om att följa med Malin till stallet lite senare men det skulle jag inte ha gjort.... Löshoppade hennes polle lite trögfattad som vanligt men hon hoppade ca 90-100, när vi byggde upp hindrerna så tappar jag en bom på mitt finger och det hamna mellan bommen och en pall det gjorde så jävla ont, så fingret är inte så najs eller nu ser det lite bättre ut med i går fy fan:( Men men
Blir kanske följa med linda till stallet och fota lite när dom rider i ridhuset i dag:D









Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0