25 Mars
2010-03-25 <3 17:58:22
Allmänt

Idag blev det att åka till stallet med Linda vid tjugo i åtta jobbigt att gå upp^^ heheh. blev att fodra pollarna och låta ante och Lajken vara kvar inte för en uteritt. gick as bra förutom att ante som vanligt är värsta pigilin. men linda orkade nästan hela vägen hem. hon har inte riktigt fått musklerna för att orka hålla honom hela tiden så vi bytte:P
Linda fick ett jätte smajl på läpparna när hon hoppade upp på sin Lajken:Doch jag blev lika glad som alltid när jag f¨r rida ante. blev att ta en sväng på berga vägen med och galoppa lite. ante va lung på vägen bort. men sen när vi v'nde gick han lungt sen jaa då jävlar flyger hästen rakt upp i luften typ en meter och jag såg bara hur lång det var ner till baken som tur var så slängde han ej upp baken får du vet jag inte hur det hade gått:D men men sen var han lugn på vägen hem efter det lilla fnattet. Alltid lika kul och rida cp bollen:D Men fan vad vi skratta:D vi ska försöka filma nån gång när han håller på så ska ni få se vad vi sitter på i balnd^^



Sen väl hemma blev det att gör pomme och fläskfelé, beanäsås:D as gotttt:) sen var vi as trötta så linda somna, älskling låg i sängen och kollade på film och jag satt vid datorn:P hahahahhaha
Blir att färga håret på Linda sen när hon kommer tillbaka





Kramiz Josse
Postat av: Liinda

DU ÄR FUCKING BÄST DITT CP :D

2010-03-25 @ 20:14:20
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: josse

Ante eller menar du Lajken??

2010-03-25 @ 20:27:55
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0