13 Mars
2010-03-13 <3 09:25:46
Allmänt

ligger i soffan inte alls sovit mycket i natt... kollade på Let´s Dance i går och sen var jag i väg och lämnade ringen till tom som han glömde när han fixa sig:( han var hos sin jobbar kompis elelr nått inte så långt här i från. se vid ett eller nått fick jag gå igen och lämna hans kort. sen kom han hem jag vet ej vad klockan var 4 halv fem kanske. då fick jag massera honom och klia honom så han skulle somna och inte spy:P:P  sen kunde inte jag somna så la mig och kolla på ncis i stället somna vell halv sju. sen vaknar jag nio igen! aaa det var en roliga dag/natt i går^^

Mamma och dom ska åka och kolla på en ana hund på söndga blir i Jököping tror jag det var.

pappan


och på ena Valpen




Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0