28 Juni
2010-06-28 <3 12:44:05
Allmänt

aa då var man hemma 'ntligen efter en helg i skärgården och på Landet.:)
Midsommar var så himla klockrent har aldrig haft så roligt asså:) åkte båt och ring och fixade midsommarstången som ingen dansade runt:)
Men det bästa var att älskling och jag pratde om min praktik plats i tvåan på Generalen och min handledare:) Och det roliga var att min handledare kom dit vi var och firade midsommar, i felles skärgård:D Så himla kul:)
Kom dit i fredags sov till fredag var kvar ett tag in på dan, badade och solade:Dmen fan vad kallt det var i vattnet

Sen blev det åka till landet på Lördagen gjorde ej så mycket bara va typ gick och fiskade lite:D
På söndagen kom felle och adde ganska tidigt:D då tog vi båten och åkte iv äg och fiskade:) fick en gädda men felle och jag metade blev inte några stora fiskar där inte:(
Nu måndag och hemma och har badat och ätit:)     Om två veckor smäller det, då blir det SPANIEN:D

Bilder och filmer kommer lite senare:D


Kramiz Josse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0